Gimnazjum nr 2 im Stanisława Szymańskiego w Zawierciu

czwartek, 28 marca 2024 r.
Imieniny: Aniela, Sonia

Wycieczka do Ustronia

Strona główna » Aktualności » Wycieczka do Ustronia

wielkość tekstu:A | A | A

W dniach 6-7 czerwca 2017r. odbyła się wycieczka szkolna klasy I a do Pszczyny, Bielska-Białej i Ustronia.
Na początku zwiedzaliśmy  przepiękny zamek w Pszczynie.
Po obejrzeniu wnętrz i parku tego wspaniałego kompleksu, pojechaliśmy do Bielska-Białej, gdzie czekał na nas przewodnik, który oprowadzając nas po ciekawych zakątkach miasta, opowiadał  jego historię.
Następnie wyruszyliśmy do Ustronia. Tam czekała na nas pyszna kolacja. Po krótkim odpoczynku pojechaliśmy do Wisły na wieczorny spacer. Oglądaliśmy skocznię narciarską im. Adama Małysza, zwiedziliśmy rynek i poszliśmy na spacer do parku.
Na drugi dzień po śniadaniu, wyruszyliśmy na górę Czantorię z panią przewodnik. Weszliśmy na Dużą Czantorię i przekroczyliśmy granicę Polsko-Czeską.
Po obiedzie pojechaliśmy na Równicę, gdzie mogliśmy podziwiać wspaniała panoramę gór. Następnie, wyruszyliśmy do uzdrowiskowej części Ustronia, zwiedziliśmy park z rzeźbami lokalnych artystów, a następnie zjedliśmy wspaniały deser.
Nadszedł czas na powrót do domu. Pogoda była idealna. Wycieczka spodobała się każdemu i pozostawiła wspaniałe wrażenia.
Tekst: Daria Tchórz
Opiekunowie; Małgorzata Radzka-Ćwiklińska(organizator wycieczki i wychowawca klasy IA) oraz Grażyna Łapaj